Pitäisi jälleen keksiä uusi suunta. Oon vähän pettynyt, ettei omakotinaiselta oo tullut enää öisin tekstareita, joissa se kaipaa mua. Oon vastannut niihin yleensä, että tuun takaisin, jos saan köyriä sen tytärtä. Ei se nyt itse niin kauheen hemaiseva ole. Ajattelin vaan silleen, että mukavampaa asua kotoisasti talossa jossa on pihalla uima-allas ja sisällä sauna ja hyvä baarikaappi. Vaikkei se koskaan niin hyvä oo ku meillä himassa.
Meillei oo kyllä mitään pahaa meidän himassa. Siis oikeasti, niin helppoa ja huoletonta elämää ja mutsi aina huolehtii kaikesta. Tai hoitaa kaiken parhain päin. Ainoo arpi siellä harmoniassa on faija. Vittu se on niin perseestä koko äijä. Onneks en oo nenää enempää saanut sen geenejä. Vituttais jos olisin tyhmä ja joutuisin panemaan lehmiä. Ja oikeasti että siitä sikiää sitten vielä sellaisia, äh. Tekis taas mieli hakata se paskiainen joka sai helpolla kaiken. Vitun ylipainoinen ruma kusipää.
Sen jälkeen ku isä jäi kiinni, meillä alkoi äidin kanssa ihan omat jutut. Ja se oli ja on ihan oikein isälle.
Oikeastaan äiti vieläkin arvostaa mua, kun kerron miten helposti luovin raha ja ihmissuhde viidakossa. Vaikken ookkaan yhtä menestynyt ku äiti, en oo akateeminen jne. Ja ehkä siks just kelpaan sille, että oon sille meikäläinen kuitenkaan uhkaamatta sitä.